ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Η ιστοσελίδα www.comelectric.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα που λειτουργεί η εταιρεία μας Σούλιου Αγγελική & ΣΙΑ Ε.Ε. που εδρεύει στην Καλλιθέα, στην οδό Αραπάκη 18-20, Τ.Κ.17676, με Α.Φ.Μ.093646685 και ΔΟΥ Καλλιθέας. Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι 210-9239749 και το email επικοινωνίας είναι soulios@comelectric.gr.
Πληροφορίες προϊόντων: Οι παρεχόμενες πληροφορίες των προϊόντων προέρχονται από ενημερωτικό υλικό των αντίστοιχων επίσημων ελληνικών αντιπροσωπειών και δεσμευόμαστε ως προς την αλήθεια και την ακρίβειά τους. Στο ενδεχόμενο σφάλματος δικαιούμαστε τη διόρθωσή τους.
Προσωπικά Δεδομένα : Η εταιρεία μας δεσμεύεται να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της και περιορίζεται μόνο στη νόμιμη διαχείριση αυτών. Η συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με το Εθνικό (Ν.2472/1997 και συναφείς διατάξεις) και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, τις σχετικές αποφάσεις της αρμόδιας αρχής και τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων ((ΕΕ) 2016/679) (GDPR).
Προσωπικά δεδομένα που αφορούν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες δε συλλέγονται ούτε αποθηκεύονται. Τα στοιχεία αυτά τηρούνται από την συνεργαζόμενη με την εταιρεία μας τράπεζα, την Alpha Bank, όπου σε δικό της ασφαλή διαδικτυακό τόπο πραγματοποιούνται οι σχετικές συναλλαγές.
Για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, έχουμε εφαρμόσει το πρωτόκολο SSL (Secure Sockets Layer), ενός από τα καλύτερα λογισμικά για ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές, που διασφαλίζει την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, κρυπτογραφόντας τα πριν την αποστολή τους μέσω διαδικτύου.
Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται και από συνεργαζόμενες εταιρείες μεταφορών. Για το σκοπό αυτό η εταιρεία μας προωθεί τα απαραίτητα προσωπικά στοιχεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής και τηλέφωνο) στις συνεργαζόμενες εταιρείες ώστε να είναι εφικτή η παράδοση των προϊόντων. Η εταιρεία μας σε καμία περίπτωση δεν ενοικιάζει, πωλεί ή προωθεί προσωπικά δεδομένα σε οποιοδήποτε τρίτο. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση ζήτησης πληροφοριών από δικαστικές ή άλλες αρμόδιες αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.
Επίσης, μέσα στα πλαίσια προστασίας προσωπικών δεδομένων, στο ενδεχόμενο αιτήματος επανεκτύπωσης απολεσθέντος παραστατικού,το αίτημα θα πρέπει να γίνεται από το email που χρησιμοποιήθηκε κατά την παραγγελία και η παραλαβή του επανεκτυπωμένου παραστατικού θα γίνεται από το κατάστημά μας με την επίδειξη ταυτότητας, για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων που περιέχει.
Ο επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος, μπορεί να περιηγηθεί σε αυτό χωρίς να δώσει προσωπικά στοιχεία ή άλλες πληροφορίες. Θα χρειαστεί να δώσει προσωπικά δεδομένα μόνο στην περίπτωση καταχώρησης παραγγελίας.
Cookies : Στο comelectric.gr χρησιμοποιούμε cookies προκειμένου να προσφέρουμε προσωποποιημένες υπηρεσίες για την καλύτερη εμπειρία περιήγησης του κάθε χρήστη. Ως τέτοιες νοούνται η αποτροπή επαναλαμβανόμενης εμφάνισης του μηνύματος καλωσορίσματος, η αποθήκευση λίστας με προστιθέμενα από τον χρήστη αγαπημένα προϊόντα για μεταγενέστερη αγορά, η προβολή πιθανών διαφημίσεων του καταστήματός μας, η μνήμη των δεδομένων σύνδεσης (username & password) έτσι ώστε να μην χρειάζεται να τα εισάγει κάθε φορά. Με λίγα λόγια, χάρη στα cookies, ο ιστότοπός μας «θυμάται» προτιμήσεις και ενέργειες του χρήστη για την κάλυψη των εξατομικευμένων αναγκών του.
Τα Cookies είναι μικρά αρχεία (text files), τα οποία απoστέλλονται και φυλάσσονται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη, στο κινητό ή στο τάμπλετ του. Τα Cookies δεν προκαλούν βλάβες στις συσκευές των χρηστών ούτε και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτές.
Σε περίπτωση που κάποιος χρήστης δεν επιθυμεί τη χρήση cookies τότε φυσικά μπορεί να τα διαγράψει μέσω των ρυθμίσεων του προγράμματος περιήγησης (Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Safari) που χρησιμοποιεί. Σε αυτό το ενδεχόμενο απενεργοποιούνται οι προσωποποιημένες υπηρεσίες και κάποιες λειτουργίες του ιστοτόπου μας, διατηρώντας όμως ακέραια τη δυνατότητα για άνετη περιήγηση και ανεμπόδιστη καταχώρηση παραγγελιών.
Συναλλαγή με χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα : Συνεργαζόμαστε με τον τραπεζικό οργανισμό της Alpha Bank. Για οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής/προπληρωμένης κάρτας ζητούνται από το σύστημα της Alpha Bank τα στοιχεία της κάρτας του πελάτη και μέσω του αξιόπιστου τραπεζικού οργανισμού, διασφαλίζεται η συναλλαγή. Στην περίπτωση συναλλαγής με χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα, δικαιούμαστε να ζητήσουμε επιβεβαίωση της συναλλαγής από την τράπεζα της κάρτας του κατόχου. Στο ενδεχόμενο κατά το οποίο λάβουμε αρνητική απάντηση ή δεν λάβουμε καθόλου απάντηση, δικαιούμαστε για λόγους διασφάλισης να ακυρώσουμε την παραγγελία και να επιστρέψουμε το ποσό της συναλλαγής στον πελάτη μέσω της πιστωτικής του κάρτας (ακύρωση:void ή επιστροφή:refund), χωρίς άλλη υποχρέωση. Η ενημέρωση του πελάτη για την παραπάνω ενέργεια θα πραγματοποιείται μέσω email ή τηλεφωνικής επικοινωνίας, στα στοιχεία τα οποία έχει δηλώσει κατά την παραγγελία. Επιπλέον να αναφερθεί, ότι πιστωτικές κάρτες ξένων χωρών εκτός Ελλάδος είναι πιθανό να μη γίνουν αποδεκτές από το σύστημα ελέγχου ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.Τέλος, το ίδιο σύστημα ελέγχου ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών, είναι πιθανό να μην κάνει αποδεκτή τη χρήση προσωπικής πιστωτικής κάρτας για αγορά από διαφορετικό άτομο ή επιχείρηση.
Σε περίπτωση ακύρωσης συναλλαγής που έχει γίνει με κάρτα, αυτή γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η αρχική συναλλαγή. Ο χρόνος και ο τρόπος αντιλογισμού εξαρτάται απόλυτα από την τράπεζα και δεν είναι στη δική μας ευχέρεια η τροποποίησή τους. Σχετικές λεπτομέρειες θα βρείτε στη συνέχεια, στην παράγραφο "Επιστροφή χρημάτων".
Ισχύς προσφορών : Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής των τιμών ανά πάσα στιγμή. Σε περίπτωση που έχει γίνει ήδη παραγγελία αλλά δεν έχει εκτελεστεί ακόμα και η τιμή του προϊόντος ανέβει, ισχύει η αρχικά συμφωνηθείσα τιμή.
Τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας έχουν ένδειξη διαθεσιμότητας και αφορά αριθμό εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση είσπραξης ποσού για παραγγελία που αφορά σε μη διαθέσιμο προϊόν (στο κατάστημά μας ή στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία), δεσμευόμαστε να προτείνουμε εναλλακτικό προϊόν ή επιστροφή χρημάτων στον πελάτη άμεσα. Η ενημέρωση παραγματοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αποστολές προϊόντων : Η αποστολή προϊόντων με αξία >100ευρώ στην Αθήνα γίνεται από φορτηγό της εταιρείας μας και δεν επιβαρύνεται οικονομικά, εκτός από την παράδοση ψυγείου-ντουλάπας, 75άρη ψυγειοκαταψύκτη της Liebherr και ψυγείου/ψυγειοκαταψύκτη με πλάτος >80εκ που γίνεται δωρεάν μέχρι την είσοδο της πολυκατοικίας. Στο ενδεχόμενο που πρέπει να ανέβει σε όροφο και δεν χωρά στο ασανσέρ, απαιτείται γερανός το κόστος του οποίου είναι 80ευρώ+ΦΠΑ, δηλαδή 98,40ευρώ, ποσό το οποίο καταβάλλεται στον χειριστή του γερανού. Εναλλακτικά ο ίδιος ο πελάτης μπορεί να προγραμματίσει γερανό με δική του συνεννόηση.
Η αποστολή προϊόντων με αξία<100ευρώ στην Αθήνα γίνεται από φορτηγό της εταιρείας μας και το κόστος μεταφοράς είναι 5 ευρώ.
Επίσης, υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημά μας αφού έχει προηγηθεί συνεννόηση κι επιβεβαίωση της διαθεσιμότητάς τους.
Για περιοχές εκτός Αθήνας - εντός Αττικής καθώς και των υπολοίπων νομών της Ελλάδος, το κόστος αποστολής εμφανίζεται στο site μας έπειτα από επιλογή του νομού και της περιοχής προορισμού του εκάστοτε προϊόντος.
Για τις περιπτώσεις εκτός Αττικής, η αποστολή προϊόντων εντός των αναγραφομένων στο site μας πόλεων, γίνεται με μεταφορική εταιρεία μέχρι το πεζοδρόμιο της δηλωμένης διεύθυνσης παράδοσης. Για τις περιπτώσεις εκτός των αναγραφομένων πόλεων, η παράδοση γίνεται μέχρι τις αποθήκες της κοντινότερης πολης, απ'όπου γίνεται και η παραλαβή. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις για τις οποίες έχει γίνει κάποια άλλη συμφωνία (π.χ. για κατ'οίκον παράδοση).
Επιστροφές προϊόντων : Eπιστροφές μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παραλαβής και πιο συγκεκριμένα:
Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή πρέπει να υπάρχει το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) και απαραίτητα το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή :
- να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
- να μην έχει χτυπηθεί, λερωθεί ή ταλαιπωρηθεί
- να έχει την πλήρη αρχική συσκευασία του
- να μην έχει ταλαιπωρηθεί/αλλοιωθεί η συσκευασία του
Για τις περιοχές της Αττικής που η παράδοση γίνεται από φορτηγό και υπαλλήλους του καταστήματός μας, όλες οι συσκευές αποσυσκευάζονται και ελέγχονται από τον πελάτη πριν την υπογραφή της παραλαβής. Σε περίπτωση εντοπισμού χτυπήματος, το προϊόν παραλαμβάνεται επιτόπου προς επιστροφή. Αναφορά χτυπήματος μετά την παραλαβή και απομάκρυνση των μεταφορέων μας, δεν μπορεί να γίνει δεκτή.
Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος ως προς την λειτουργία του τις πρώτες 14 μέρες από την παραλαβή, είναι δυνατή η επιστροφή αλλά πιθανώς χρειαστεί ο έλεγχος από εξουσιοδοτημένο από την αντίστοιχη αντιπροσωπεία τεχνικό για να αποκλειστεί το ενδεχόμενο εσφαλμένης χρήσης. Με την επιβεβαίωση της σωστής χρήσης αλλά μη φυσιολογικής λειτουργίας, δρομολογείται η αντικατάστασή του.
Μετά την παρέλευση των 14 ημερών, αλλαγή ελλαττωματικών προϊόντων γίνεται μόνο έπειτα από εξέταση, επιβεβαίωση και έγκριση από εξουσιοδοτημένο service της αντίστοιχης επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής χρεώνονται στο κατάστημά μας σε περίπτωση ελλαττωματικών προϊόντων (τις 14 πρώτες μέρες από την παραλαβή) ή δικού μας λάθους ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η επιστροφή του ποσού που καταβλήθηκε για την απόκτηση του προϊόντος γίνεται με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή του. Λεπτομέρειες για τη διαδικασία επιστροφής, θα βρείτε στυ συνέχεια, στην παράγραφο "Επιστροφή χρημάτων".
Δικαίωμα υπαναχώρησης : Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το/τα προϊόν/προϊόντα που αγόρασε χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου επιστροφής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του/τους. Στο ενδεχόμενο αυτό ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του/των προϊόντος/προϊόντων, που είναι ανάλογο με το αρχικό κόστος αποστολής, με δεδομένο ότι η επιστροφή γίνει με αντίστοιχο τρόπο.Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν. Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν, μπορεί να έχουν αποσυσκευαστεί, η εξέτασή τους όμως έχει περιοριστεί στη συνήθη εξέταση που γίνεται στο φυσικό κατάστημα για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους και δεν φέρουν κάποια φθορά. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι η ύπαρξη της συσκευασίας και των παρελκομένων.Η εταιρεία μας επιστρέφει το αντίστοιχο αναγραφόμενο στην απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο ποσό μόλις λάβει πίσω το/τα προϊόν/προϊόντα, χρησιμοποιώντας για την επιστροφή αντίστοιχο μέσο με αυτό που επέλεξε ο πελάτης αρχικά για τη συναλλαγή.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης, δικαίωμα που ισχύει για τις εξ αποστάσεως αγορές, δεν εφαρμόζεται στην περίπτωση παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα. Επιπλέον, παύει να ισχύει στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει προβεί σε ενέργειες πέρα από τη συνήθη εξέταση που θα γινόταν στο φυσικό κατάστημα για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους, π.χ.έχει θέσει σε λειτουργία ένα πλυντήριο ή έχει εγκαταστήσει ένα κλιματιστικό. Τέλος, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για συσκευές που φέρουν λογισμικό και έχουν αποσυσκευασθεί, π.χ. τηλεοράσεις.
Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία μας για την απόφασή του γραπτώς με επιστολή του μέσω ταχυδρομείου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που θα βρει πατώντας εδώ και να το αποστείλει στην εταιρεία εντός της ως άνω προθεσμίας. Εάν ο πελάτης αποστείλει ηλεκτρονικώς τη δήλωσή του για υπαναχώρηση, η εταιρεία μας θα του διαβιβάσει πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής του.
Επιπλέον, ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω στην εταιρεία μας τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε στην εταιρεία ότι υπαναχωρεί.
Σύμφωνα με τον νόμο, εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης "αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής". Ενδεικτικό παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης αποτελούν τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, π.χ.ξυριστική μηχανή, αποτριχωτική μηχανή, επαναφορτιζόμενη οδοντόβουρτσα, μαγειρικά σκεύη κ.α..
Επιστροφή χρημάτων : Μετά την επιστροφή του προϊόντος (-ων) (που γίνεται σύμφωνα με τους όρους που υπαγορεύουν τη διαδικασία επιστροφών και χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης) ή αν ζητηθεί ή χρειαστεί να γίνει ακύρωση της προπληρωμένης του παραγγελίας πριν την αποστολή της, τότε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ενεργούμε για την επιστροφή του ποσού που έχει καταβάλει για την απόκτηση του προϊόντος (-ων). Το εύλογο χρονικό διάστημα είναι συνήθως 1-3 εργάσιμες μέρες και οπωσδήποτε δεν εκτείνεται πέρα των 14 ημερών.
Η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έκανε την πληρωμή.
Αν η πληρωμή έγινε με μετρητά, τότε η επιστροφή γίνεται με μετρητά, εκτός και αν υπάρξει συμφωνία για κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό. Αν η πληρωμή έγινε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε η επιστροφή γίνεται με κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό. Αν η πληρωμή έγινε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, τότε γίνεται ακύρωση της αρχικής συναλλαγής της κάρτας.
Συγκεκριμένα για την περίπτωση που η πληρωμή έγινε με κάρτα, προβαίνουμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη δήλωση της ακύρωσης στη συνεργαζόμενή μας τράπεζα, η οποία εν συνεχεία, αν δεν είναι η εκδότρια τράπεζα της κάρτας του πελάτη, ενημερώνει την τράπεζα του πελάτη για την ακύρωση, η οποία και τελικά την ολοκληρώνει.
Η δική μας υποχρέωση εξαντλείται στη δήλωση της ακύρωσης. Ο χρόνος και ο τρόπος αντιλογισμού, προκύπτει από την πολιτική των τραπεζών και από τη σύμβαση πελάτη/κάτοχου κάρτας και τράπεζας και δεν είναι στη δική μας ευθύνη, έλεγχο και ευχέρεια η τροποποίησή τους.
1ο Ενδεικτικό παράδειγμα : Επιστροφή σε χρεωστική κάρτα > Δηλώνουμε στην τράπεζα την ακύρωση και μέσα σε 2-4 εργάσιμες το επιστραφέν ποσό εμφανίζεται στον λογαριασμό του πελάτη.
2ο Ενδεικτικό παράδειγμα : Επιστροφή σε πιστωτική κάρτα για αγορά που έχει γίνει π.χ. σε 10 δόσεις > Δηλώνουμε στην τράπεζα την ακύρωση, την οποία δρομολογεί και πραγματοποιεί σε αντίστοιχο χρόνο με την αρχική συναλλαγή, μήνα-μήνα, π.χ. σε 10 μήνες.
Αλλαγή ελλατωματικών προϊόντων εντός εγγύησης: Αλλαγή ελλατωματικών προϊόντων μέσα στο χρονικό διάστημα της εγγύησης γίνεται έπειτα απο εξέταση, επιβεβαίωση και έγκριση από εξουσιοδοτημένο service της αντίστοιχης επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας.
H ολοκλήρωση της παραγγελίας σημαίνει ταυτόχρονη κατανόηση και αποδοχή των αναφερθέντων όρων χρήσης.