Α. Για παραδόσεις εντός Αθήνας, η πληρωμή μπορεί να γίνει :
α. Με αντικαταβολή
-
Πληρωμή κατά την παραλαβή της παραγγελίας.
-
Για συναλλαγές άνω των 500ευρώ για επαγγελματίες (έκδοση τιμολογίου), σύμφωνα με τον νόμο η πληρωμή δεν μπορεί να γίνει με μετρητά και άρα δεν ισχύει η αντικαταβολή. Στην περίπτωση αυτή η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πιστωτική κάρτα.
-
Για τις περιπτώσεις με ένδειξη στο προϊόν "κατόπιν παραγγελίας" και συνολικής αξίας >900€ ή με την ένδειξη "προπαραγγελία", για την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας είναι απαραίτητη η προκαταβολή. Η κινησιμότητα του εκάστοτε προϊόντος και η μεταξύ μας επικοινωνία καθορίζουν την ελαστικότητα του όρου αυτού.
β. Με πιστωτική κάρτα (Visa, MasterCard, Maestro, Electron, American Express, Diners)
-
Κάνοντας ηλεκτρονικά τη διαδικασία μέσω της ιστοσελίδας μας.
-
Ερχόμενοι από το κατάστημά μας στην Καλλιθέα, Αραπάκη 18-20.
-
Υποστηρίζονται άτοκες δόσεις. Τον μέγιστο άριθμό άτοκων δόσεων τον βλέπετε κάτω από την τιμή στο κάθε προϊόν.
-
Πριν την πληρωμή, παρακαλώ, ρωτήστε μας να επιβεβαιώσουμε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
γ. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Αlpha Bank
GR6001401090109002320001274
Δικαιούχος : Σούλιου Αγγελική & ΣΙΑ Ε.Ε.
Εθνική Τράπεζα
GR5301100530000005300143384
Δικαιούχος : Σούλιου Αγγελική & ΣΙΑ Ε.Ε.
-
Κατά την κατάθεση του ποσού, είναι απαραίτητο να καταχωρήσετε το ονοματεπώνυμο ή την επωνυμία της παραγγελίας στην αιτιολογία. Στη συνέχεια, μας ειδοποιείτε τηλεφωνικά για την κατάθεσή σας στο 210-9239749 και μας στέλνετε το καταθετήριο ή με email στο soulios@comelectric.gr ή με φαξ στο 210-9571957. Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται την επόμενη εργάσιμη της εμφάνισης της κατάθεσης στον λογαριασμό μας.
-
Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει μέσα σε διάστημα 4 εργάσιμων ημερών. Μετά το πέρας του χρόνου αυτού η παραγγελία θεωρείται άκυρη. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση για την οποία έχει προηγηθεί κάποια άλλη συνεννόηση.
-
Πριν την πληρωμή, παρακαλώ, ρωτήστε μας να επιβεβαιώσουμε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
δ. Με IRIS payments
Αναζήτηση με το ΑΦΜ μας : 093646685
ή σκανάροντας το παρακάτω QRcode
Β. Για παραδόσεις εκτός Αθήνας, η πληρωμή μπορεί να γίνει :
α. Με πιστωτική κάρτα (Visa, MasterCard, Maestro, Electron, American Express, Diners)
-
Μέσω της ιστοσελίδας μας.
-
Υποστηρίζονται άτοκες δόσεις ανάλογα το επίπεδο του ποσού (βλ.παρακάτω). Eξαιρούνται από τις άτοκες δόσεις τα προϊόντα της κατηγορίας "Τεχνολογία".
-
Πριν την πληρωμή, παρακαλώ, ρωτήστε μας να επιβεβαιώσουμε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
β. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Αlpha Bank
GR6001401090109002320001274
Δικαιούχος : Σούλιου Αγγελική & ΣΙΑ Ε.Ε.
Εθνική Τράπεζα
GR5301100530000005300143384
Δικαιούχος : Σούλιου Αγγελική & ΣΙΑ Ε.Ε.
-
Κατά την κατάθεση του ποσού, είναι απαραίτητο να καταχωρήσετε το όνομά σας στην αιτιολογία. Στη συνέχεια, μας ειδοποιείτε τηλεφωνικά για την κατάθεσή σας στο 210-9239749 και μας στέλνετε το καταθετήριο ή με email στο soulios@comelectric.gr ή με φαξ στο 210-9571957 ώστε εν συνεχεία να δρομολογήσουμε την αποστολή της παραγγελίας σας.
- Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει μέσα σε διάστημα 4 εργάσιμων ημερών. Μετά το πέρας του χρόνου αυτού η παραγγελία θεωρείται άκυρη. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση για την οποία έχει προηγηθεί κάποια άλλη συνεννόηση.
- Πριν την πληρωμή, παρακαλώ, ρωτήστε μας να επιβεβαιώσουμε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
γ. Με IRIS payments
Αναζήτηση με το ΑΦΜ μας : 093646685
ή σκανάροντας το παρακάτω QRcode
.................................................................................................
Στην περίπτωση επιλογής τρόπου πληρωμής με πιστωτική κάρτα, το κατάστημα μας υποστηρίζει αγορές με δόσεις, οι οποίες είναι άτοκες.
Στην περίπτωση συναλλαγής με χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα, δικαιούμαστε να ζητήσουμε επιβεβαίωση της συναλλαγής από την τράπεζα της κάρτας του κατόχου. Στο ενδεχόμενο κατά το οποίο λάβουμε αρνητική απάντηση ή δεν λάβουμε καθόλου απάντηση, δικαιούμαστε για λόγους διασφάλισης να ακυρώσουμε την παραγγελία και να επιστρέψουμε το ποσό της συναλλαγής στον πελάτη μέσω της πιστωτικής του κάρτας (ακύρωση:void ή επιστροφή:refund), χωρίς άλλη υποχρέωση. Η ενημέρωση του πελάτη για την παραπάνω ενέργεια θα πραγματοποιείται μέσω email ή τηλεφωνικής επικοινωνίας, στα στοιχεία τα οποία έχει δηλώσει κατά την παραγγελία. Επιπλέον να αναφερθεί, ότι πιστωτικές κάρτες ξένων χωρών εκτός Ελλάδος είναι πιθανό να μη γίνουν αποδεκτές από το σύστημα ελέγχου ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.