ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Στο κατάστημά μας «euronics-Σούλιου» (comelectric.gr) θέλουμε να νιώθετε ήσυχοι με τις αγορές σας γι’αυτό και τηρούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των αντιπροσωπειών των προϊόντων που εμπορευόμαστε.

Επιστροφές μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παραλαβής και πιο συγκεκριμένα:

Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή πρέπει να υπάρχει το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) και απαραίτητα το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή :

                - να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο

                - να μην έχει χτυπηθεί, λερωθεί ή ταλαιπωρηθεί

                - να έχει την πλήρη αρχική συσκευασία του

                - να μην έχει ταλαιπωρηθεί/αλλοιωθεί η συσκευασία του

Για τις περιοχές της Αττικής που η παράδοση γίνεται από φορτηγό και υπαλλήλους του καταστήματός μας, όλες οι συσκευές αποσυσκευάζονται και ελέγχονται από τον πελάτη πριν την υπογραφή της παραλαβής. Σε περίπτωση εντοπισμού χτυπήματος, το προϊόν παραλαμβάνεται επιτόπου προς επιστροφή. Αναφορά χτυπήματος μετά την παραλαβή και απομάκρυνση των μεταφορέων μας, δεν μπορεί να γίνει δεκτή. 

Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος τις πρώτες 14 μέρες από την παραλαβή (π.χ. σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο δεν ανοίχθηκε και έχει κάποιο χτύπημα ή βλάβη λειτουργίας), είναι δυνατή η επιστροφή αλλά πιθανώς χρειαστεί ο έλεγχος από εξουσιοδοτημένο από την αντίστοιχη αντιπροσωπεία τεχνικό για να αποκλειστεί π.χ. το ενδεχόμενο εσφαλμένης χρήσης. Με την επιβεβαίωση της σωστής χρήσης και του όντως εντοπισμένου προβλήματος, δρομολογείται η αντικατάστασή του.

Μετά την παρέλευση των 14 ημερών, αλλαγή ελλαττωματικών προϊόντων γίνεται μόνο έπειτα από εξέταση, επιβεβαίωση και έγκριση από εξουσιοδοτημένο service της αντίστοιχης επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής χρεώνονται στο κατάστημά μας σε περίπτωση ελλαττωματικών προϊόντων (τις 14 πρώτες μέρες από την παραλαβή) ή δικού μας λάθους ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Δικαίωμα υπαναχώρησης : Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το/τα προϊόν/προϊόντα που αγόρασε χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου επιστροφής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του/τους. Στο ενδεχόμενο αυτό ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής.

Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν. Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν, μπορεί να έχουν αποσυσκευαστεί, η εξέτασή τους όμως έχει περιοριστεί στη συνήθη εξέταση που γίνεται στο φυσικό κατάστημα για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους και δεν φέρουν κάποια φθορά. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι η ύπαρξη της συσκευασίας ατόφιας και άφθαρτης καθώς και των παρελκομένων.

Η εταιρεία μας επιστρέφει το αντίστοιχο αναγραφόμενο στην απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο ποσό μόλις λάβει πίσω το/τα προϊόν/προϊόντα, χρησιμοποιώντας για την επιστροφή αντίστοιχο μέσο με αυτό που επέλεξε ο πελάτης αρχικά για τη συναλλαγή.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης, δικαίωμα που ισχύει για τις εξ αποστάσεως αγορές, δεν εφαρμόζεται στην περίπτωση παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα. Επιπλέον, παύει να ισχύει στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει προβεί σε ενέργειες πέρα από τη συνήθη εξέταση που θα γινόταν στο φυσικό κατάστημα για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους, π.χ.έχει θέσει σε λειτουργία ένα πλυντήριο ή έχει εγκαταστήσει ένα κλιματιστικό. Τέλος, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για συσκευές που φέρουν λογισμικό και έχουν αποσυσκευασθεί, π.χ. τηλεοράσεις.

Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία μας για την απόφασή του γραπτώς με επιστολή του μέσω ταχυδρομείου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που θα βρει πατώντας εδώ και να το αποστείλει στην εταιρεία εντός της ως άνω προθεσμίας. Εάν ο πελάτης αποστείλει ηλεκτρονικώς τη δήλωσή του για υπαναχώρηση, η εταιρεία μας θα του διαβιβάσει πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής του.

Επιπλέον, ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω στην εταιρεία μας τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε στην εταιρεία ότι υπαναχωρεί.

Σύμφωνα με τον νόμο, εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης "αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής". Ενδεικτικό παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης αποτελούν τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, π.χ.ξυριστική μηχανή, αποτριχωτική μηχανή, επαναφορτιζόμενη οδοντόβουρτσα κ.α.

.................................................

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Μετά την επιστροφή του προϊόντος (-ων) (που γίνεται σύμφωνα με τους όρους που υπαγορεύουν τη διαδικασία επιστροφών) ή αν ζητηθεί ή χρειαστεί να γίνει ακύρωση μιας προπληρωμένης παραγγελίας πριν την αποστολή της, τότε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ενεργούμε για την επιστροφή του ποσού που έχει καταβάλει ο πελάτης για την απόκτηση του προϊόντος (-ων). Το εύλογο χρονικό διάστημα είναι συνήθως 1-3 εργάσιμες μέρες και οπωσδήποτε δεν εκτείνεται πέρα των 14 ημερών. 

Η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έκανε την πληρωμή.

Αν η πληρωμή έγινε με μετρητά, τότε η επιστροφή γίνεται με μετρητά, εκτός και αν υπάρξει συμφωνία για κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό. Αν η πληρωμή έγινε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε η επιστροφή γίνεται με κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό. Αν η πληρωμή έγινε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, τότε γίνεται ακύρωση της αρχικής συναλλαγής της κάρτας.

Συγκεκριμένα για την περίπτωση που η πληρωμή έγινε με κάρτα, προβαίνουμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη δήλωση της ακύρωσης στη συνεργαζόμενή μας τράπεζα, η οποία εν συνεχεία, αν δεν είναι η εκδότρια τράπεζα της κάρτας του πελάτη, ενημερώνει την τράπεζα του πελάτη για την ακύρωση, η οποία και τελικά την ολοκληρώνει. Η δική μας υποχρέωση εξαντλείται στη δήλωση της ακύρωσης. Ο χρόνος και ο τρόπος αντιλογισμού, προκύπτει από την πολιτική των τραπεζών και από τη σύμβαση πελάτη/κατόχου κάρτας και τράπεζας και δεν είναι στη δική μας ευθύνη, έλεγχο και ευχέρεια η τροποποίησή τους.

1ο Ενδεικτικό παράδειγμα : Επιστροφή σε χρεωστική κάρτα > Δηλώνουμε στην τράπεζα την ακύρωση και μέσα σε 2-4 εργάσιμες το επιστραφέν ποσό εμφανίζεται στον λογαριασμό του πελάτη.

2ο Ενδεικτικό παράδειγμα : Επιστροφή σε πιστωτική κάρτα για αγορά που έχει γίνει π.χ. σε 10 δόσεις >  Δηλώνουμε στην τράπεζα την ακύρωση,  την οποία δρομολογεί και πραγματοποιεί σε αντίστοιχο χρόνο με την αρχική συναλλαγή, μήνα-μήνα, π.χ. σε 10 μήνες.